Rabu

Assalamualaikum.

Alhamdulillah, segala xsgment telah pun siap dilaksanakan dengan tak seberapa nak baek ! So, dapat la aku nak mengupdate blog nehh.Rabu 7/3/2012 setelah sekian lama menunggu,akhirnya penantian selama ini berakhir. Taniah tak terhingga buat teman seperjuangan pada suatu ketika dahulu diatas kejayaannya dalam STPM. Entah mengapa, aku terlalu gembira akan kejayaannya itu. Biarpun tiada kena mengena dengan diri ini, aku tetap gembira kerana sabahat aku bakal ke menara gading juga suatu hari nanti. Buat FATIN FARHANA BT MOHD ARIFFIN taniah diatas kejayaan yang telah dikecapi. Biarpun masih berada dalam kesedihan akibat pemergian ayah tercinta, biarpun tidak sempat untuk menunjukkan keputusan STPM pada ayah, ketahuilahh bahawa apa yang telah TUHAN tetapkan itu adalah yang terbaik buat hambanya. Sebagai seorang kawan mahupun sahabat, aku senantiasa mendoakan yang terbaik buatMU.


Usaha yang keras akan dibalas dengan kejayaan yang besar.