Sabtu

Kembali SINGLE

Assalamualaikum

 " Kembali SINGLE " merupakan tajuk untuk entry aku kali ni.. Memang agak tak bole nak blarhh nga tajuk ni tapi itu lahh hakikat yang aku harus tempuhi.. Nak tak nak, t'paksa lah aku hadap jugak..Yess!! Yahoo!! Hoooyeahhh!! T'amat lah gembira bila aku kembali SINGLE.. hahah.. Tak ada lagi s'sapa yang nak kontrol aku.. Aku bebas nak b'kawan nga s'sapa yang aku suka.. Tiada lagi orang nak marah aku sebab: reply message lambat, jwb kol lambat, nak pegi kelas pun kena lapor diri dulu.. Huihh! Tu baru kaple, tak kawen lagi.. Kalo kawen tak tau la apa nga nasib diri ni..

Bukannya aku tidak sayang padaNYA tetapi..tetapi.. single itu lebih baik kan?? Baik untuk diri sendiri.. Tak pelu lagi aku m'bahagikan masa antara pelajaran dan c dia.. Tak pelu lagi aku nak m'nyerabutkan kepala aku lagi.. YaALLAH aku b'syukur kepadaMU kerana m'beri aku petunjuk dalam p'hubungan ini.. Mungkin ini yang terbaik buat aku.. Buat c dia, maafin aku.. Terima kasih untuk segala2nya..

Single make me happy!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan