Khamis

Kembali Sedia Kala..

Alhamdulillah.. 1bulan 1minggu b'lalu pegi.. Nampak gayanya sudah tiba masanya aku kembali pada asal.. Kembali untuk m'ngejar impian dan cita2.. Semester II kembali.. Kali ini penuh dengan CABARAN dan DUGAAN..
Cabaran yang aku tempuhi:

  • Erhhhh! Siyes aku tak paam apa yang lect aku ajar.. Macam syokk sendiri je dia m'ngajar.. 
  • Makin banyak pulak da subjek yang kena hafal.. Aku da la lambat bila kena hafai2 ni..
  • Zaman sekolah dulu aku punya la fobia nga add math, alih2 kat sini aku kena hadap balek subjek tu..
  • Sem ni banyak la pulak bawak jam kredit.. Berat je aku nak bawak.. Larat ke tak ni??
Dugaan yang aku tempuhi:
  1. Antibodi yang lemah m'buatkan aku sentiasa jatuh sakit..
  2. Kelas pun banyak aku skip.. Sebulan sampai 2,3 kali demam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan