Rabu

Cinta..
Aku juga penah punyai cinta.
Namun, kini aku tidak memerlukan lagi cinta.
Kerana Cinta aku hanyalah untuk Agama Dan PenciptaKU.
Aku tidak akan menolak cinta, jika ia datang dan mencintai aku kerana ALLAH.
Bukan kerana NAFSU semata2.
Aku mencari2 cinta yang mampu membawa aku ke syurgawi.
Bukan Duniawi sahaja.



Cinta sejati yang diredhai mampu membawa ke syurga. Insyaallah. ^_^


Kawan2 jangan pernah kecewa dengan cinta kerana TUHAN telah menentukan siapa jodohMU ketika kamu masih berada di dalam kandungan lagi.
Percayalah, yakinilah setiap apa yang TUHAN wujudkan pasti mempunyai kebaikkannya yang tersendiri tanpa kita sedari. :)


Buanglah Cinta itu, sekiranya ia membawa duka dan lara kepadaMU.



Sukar untuk mencari cinta sejati.
Cinta Sejati:: bukanlah mengenai hal-hal yang bersifat duniawi semata, cinta sejati berasal dari hati nurani dan cinta sejati haruslah tulus dan ikhlas. Cinta yang berasal dari hati nurani akan selalu ada walaupun salah satu pihak tidak cantik lagi, tidak tampan lagi, tidak seksi lagi dan tidak kaya lagi dan selain cinta sejati,cinta abadi juga diperlukan. Cinta abadi hanya dari ALLAH S.W.T untuk hamba2nya. :)
Cinta ini lah yang d'impikan oleh setiap manusia.